czwartek, 12 listopada 2015

Gry na MSP z telefonu! + Informacje, przeprosiny.

Siemasz!
Tu Pani Pomarańcza, no a kto inny. Zacznijmy posta. *krótki wstęp 4ever.*
                                              Gry na MSP z telefonu
.                                                           O Co chodzi?
Oceniam gry na MSP z telefonu, ale na przykład nie ocenie gry Ubierz się, no bo ona nie jest dostępna w wersji mobilnej. Oceniam również gry ze Sklepu Google Play, takie jak Fame City. Legenda:
1-10 Blee, nie opłaca się w nią grac!
10-20 Noo, nawet, nawet. Taka sobie.
20-30 Super! Chce jeszcze w nią grać!
                                                                      Quiz
O co chodzi?
Otóż pojawia Nam się pytanie związane często z aktorami, muzykami.  W ciągu kilku sekund musimy wybrać odpowiedź z posród tych trzech odpowiedzi (wtf?) Możemy odpowiedzieć źle lub dobrze. 
Wygląd: Emm, spoko? Akurat zrobiłam takiego screena,  ze nie widać ludzi. Tutaj występuje  bardzo dużo niebieskiego, i to dobrze, bo własnie quizy kojarzą mi się z kolorem niebieskim! (Jak quizwanie, hyhy). Róż jedynie występuje w ramce i w odpowiedziach. Te tło jest realistyczne, i te swiatełka! Super! 8/10
Pytania i odpowiedzi: Pytania są dla mnie bardzo trudne... No bo jaki osmiolatek by wiedział o karierach muzycznych?! Moim zdaniem moderatorzy powinni dodać łatwiejsze pytania. Prawie zawsze strzelamy odpowiedz, ale to nie jest najlepszy sposób, ale jak się nie wie to musimy strzelać... Odpowiedzi wybieramy takie, jakie są najbardziej prawdopodobne. 5,5/10
Warto w nią grac?: Szczerze? Moim zdaniem nie. Pytania są trudne, a hajsu i fejmu się dostaje mało. Możemy pograć sobie jak nam się nudzi. 6/10
Ogólna ocena: 19,5/30 Czyli taka sobie. 
Zwariowane karty
O co chodzi?
Pojawia nam się losowa kategoria, na przykład jak na obrazku "straszny...". Mamy swoje karty, i musimy wybrać jakąs kartę co pasuje do tej kategorii. Ja akurat jestem judge, to muszę wybrać kartę kogos która pasuje. 
Wygląd: Fiolet, róż, niebieski. No a jak. Szczerze przyznam, ze fiolet to mój ulubiony kolor, ale ćśśś.  Myslę, ze jest tu zbyt fioletowo. Bo ten fiolet już nam się przejadł. Tak to by było okej. Reflektory są, swiatełka są no i git, tylko te kolorki... 8/10
Karty i ocena kart: Karty zazwyczaj pasują do kategorii. Jak bym nie była judge, to bym wybrała "czarna dziura". "Straszna czarna dziura". Pasuje. Lecz czasem losuję karty nie do kategorii..  A ocena kart, czasem taka czasem taka. Niektórzy Movie Star mają "sojusz" czyli osoba podaje drugiej osobie jaką kartę wzieła, i judge ma wybrać kartę swojego sojusza. To nie jest fer. To jest "favo". 
Taak, biorę słówka z Transformice xD Ocena: 7/10.
Warto w nią grać?: Jak dla mnie tak. To moja ulubiona gierka na MSP. Jest bardzo ciekawa moim zdaniem. Dla mnie super! Zarabiamy tyle hajsu i fejmu tyle co zawsze, ale ta gra jest ciekawa. Czasami nawet w nią gram! 10/10
Ogólna ocena: 25/30 Czyli Super! Chce jeszcze w nią grać! Heheheheheh. 
On Location
O co chodzi?
Emmm... Jak to wytlumaczyc...  Musimy przesuwac "prostokaty" aby.. Ehh. Musimy tyle przesuwac, az sukienka/bluzka i spodnie i buty beda w tej samej kategorii. Ktos rozumie?
Wyglad: Szczerze? Nie musze mowic o wygladzie w tej gierce, ale postaram sie cos o tym napisac. W tej mini grze wystepuja rozne kolory, zalezy jaka kategoria. Akurat w moim screenie wystepuja kolory Roz, fiolet, bialy i takie rozne. No fajne sa tla. 6,7/10
Nieee, niee, ja nie ocenie tej gry! Tylko na szybko dam jej 15,5/30.
Fame City:



Uwaga! Teraz bede tylko opisywala gre. 
Otóż najpierw się logujemy. A no i wybieramy płeć. Wpisujemy imię naszej MovieStar, następnie jeśli chcesz mieć hajs z tej gry na MSP to się połącz z MSP, czyli wpisujemy swój login i hasło oczywiście z konta MSP. Gdy się zalogujemy, jakiś Pan nas oprowadza po mieście Nowhereland.
Bez przedłużania, możemy: 
-W sklepie kupować ubrania, aby nasza MovieStar była ładniejsza dzięki całusom i sztabkami złota.
-Dzwonią do Ciebie na przesłuchanie, i Ty musisz zapamiętać tekst jaki Ci prześlą i jak jesteś na tym przesłuchaniu, to pytają się jak ma to być, i jak to dobrze zrobimy musimy czekać ileś minut. 
-Możemy chodzić do klubu i poznawać przyjaciół robotów.
-Zbierać Fame no i hajs i przesyłamy na MSP
Oceniam grę na 6,7/10 Przepraszam, że tak krótko, ale to będzie dłuuuugi post. No przynajmniej w miarę długi. 
1 Miejsce: Zwariowane karty
2 Miejsce: Quiz 
3 Miejsce: On Location
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 A wiec, znowu Wam napisze co postanowilam:
-Po reklamować się na innych blogach aby wchodzono, zuua ja.
-Konkursy. Pojawi się Co roczny konkurs na vipa na miesiąc, I Co dwu miesięczny konkurs na vipa na tydzień.
-Zrobić wreszcie menu. Ze sklepikiem, regulaminem, konkursami itd.
-Zrobić grafik!
Legenda:
♥ - Post jest
* - Posta nie ma.
Poniedziałek *
Wtorek *
Środa ♥
Czwartek ♥
Piątek *
Sobota ♥
Niedziela ♥
4 posty w tygodniu. Chyba wystarczy? Planuje tez zatrudnić redaktorów. Uwaga!  Nie obiecuje ze Będę robić tak jak w grafiku! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                                      PRZEPROSINY.
Chciała bym przeprosić Cind, Martę, Julciacza, Szymona, a szczególnie Dominikę. Dlatego. iż byłam wtedy OKROPNA. Okropnie Was traktowałam, a zdałam sobie sprawę, że Wy tylko mnie poprawialiście, i, że byłam chamska. Przepraszam, a na dowód napiszę SAMA wierszyk przeprosinowy. Nie jestem poetką, ale wiersz będzie prosto z mojego serduszka.
W tamten głupi dzień, głupia byłam
chamska, wściekła i nie lubiana
a w ten dzień uświadomiłam sobie,
że taka właśnie byłam i jestem
dopóki Was nie przeproszę
Przepraszam Was, z całego serca
moi drodzy. Zdałam sobie sprawę
również z tego, iż takie magiczne 
słowo zmienia wszystko.
Przepraszam, przepraszam, Was moi drodzy
Nie wiem teraz co dla Was zrobić
Kocham Was całym serduszkiem.
Wciąż o Was myślę, dla Was serce bije
Tego jak Was lubię nie opiszą
żadne słowa
Pragnę dziś jednego, abyście byli 
ze mną do końca
Jestescie mi potrzebni do przetrwania 
jak tlen
Przy Was każda chwila, jest
dla mnie jak sen 
Dzięki Wam skarby w kolorach
widzę wszystko 
Dziękuję, ze mam Was tu
wciąż blisko
Jestescie nawet przy mnie wtedy
jak upadnę nisko 
Bo przy Was moje życie jest 
jak bajka
Wiem, czasem wkurzam 
swoim zachowaniem
Ale w takich chwilach sama siebie
nie ogarniam
Poprostu...
Przepraszam, przepraszam
Was moi drodzy
Nie wiem co teraz dla Was zrobić
Jedynie proszę abyscie mi
wybaczyli.

Wiem, poetka nie jestem. Przepraszam. A i dziękuję za rady. Wybaczcie mi...
Proszę. Ładnie proszę. :( Odezwijcie się w komentarzach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
             Pożegnanie
Czas skończyć tego krótkiego posta. Napiszę jeszcze kilka postów, i nauczę się ustawiać na auto publikacje, i będą posty, jak się skończą zapasowe, to będę je pisać według grafiku. Wybaczcie mi, proszę. Dobrze, pa! :*         
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







2 komentarze: